פרופ' אדלר: אולי בנט התכוון בספרו "איך להנציח מגפה"

    מהדורת הבוקר No Comments on פרופ' אדלר: אולי בנט התכוון בספרו "איך להנציח מגפה"

    פרופסור יהודה אדלר בראיון ל"מהדורת הבוקר" תוקף את ההתנהלות השלטונית בכל הנוגע להתמודדות עם נגיף הקורונה | האוכלוסייה החרדית היא אוכלוסייה איכותית וממושמעת ברמות הכי גבוהות מדוע לא עושים עליהם פיילוט לבדיקות מהירות לקראת פתיחת שנת הלימודים? | הציבור איבד אמון בהנהגה

    בדיקות קורונה צילום: פלאש 90
    9:36
    15.05.24
    הרב בנימין מילצקי No Comments on הצטרפו לאלפי הלומדים: בבא מציעא דף ע"ז

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: פלאש 90

    פרופסור יהודה אדלר יועץ מומחה לרפואה פנימית ויועץ לענייני קורונה לרשויות המקומיות לבצלאל קאהן "קול חי" יש נטייה לכיוון חיובי מבחינת התחלואה. הנהירה לחיסונים מעל גיל שישים ראויה לכל כבוד הלוואי שהרבה צעירים בגילאי חמישים ילמדו מהם. יש מעל מיליון נפש שעדיין לא התחסנו ומכיוון שאני בשטח אני יכול לומר שאין כמו שיחה אישית, אני כמי שמסתובב בשטח מדבר עם האנשים האלו, זה בנפשנו בסוף הם משתכנעים.

    החברה בכנסת ובממשלה שלצערי הרב עושים טעויות אין ספור ולדעתי הם הביאו אותנו למצב הנוכחי. ראש הממשלה כתב ספר איכותי בו הוא מדבר על התיאום של פיקוד העורף, איפה זה? נראה לי שעדיף לקרוא לספר איך להנציח מגיפה. לדוגמא, מנהל שיבא אומר שאנחנו יכולים להכיל עוד חולים כאילו הוא מנהל את המדינה. יום אחר כך חמישה בתי חולים הודיעו על חוסר יכולת שלהם  לעמוד בלחץ החולים המפונים לבתי החולים.

    פניתי למשרד הבריאות בשאלה מדוע לא נעשה פיילוט של בדיקות מהירות על הילדים החרדים שחלקם חזרו לשולחן הלימודים לפני שבוע וחצי. הלכתם למבצע סרולוגי הייתם עושים פיילוט של בדיקות מהירות. האוכלוסייה החרדית היא אוכלוסייה איכותית וממושמעת ברמות הכי גבוהות, לא קיבלתי שום תשובה הם ענו לי שיש בדיקות סרולוגיות.

    הנוגדנים זה דבר חשוב אבל אני יכול ללכת לבדיקה סרולוגית ולראות שאין לי נוגדנים אבל אני מחוסן לגמרי. אין קריטריונים ברורים להגנה לפי התשובות של הבדיקות הסרולוגיות. מ-300 אתה מוגן אבל מ-150 אתה מקבל תעודת מחלים. אבל אני ממליץ לכולם ללכת ולהתחסן בכל מקרה.

    אי אפשר כל יום להפוך את התוכניות ואת ההנחיות. הציבור איבד אמון אמון בהנהגה כאשר ראש הממשלה עם מפלגה של שישה מנדטים הציבור לא מקשיב לו. אף אחד לא יודע התו הירוק, התו השמח, התו העצוב, יש המון בלבול בציבור.



    0 תגובות